Aduh malang... Baru Pertama Kali Melanggan, Pelac0rnya Pula HIV Positif




Tu la sentuh lagi benda yang haram, sekarang ni Allah bayar ‘cash’. Padan muka!!  Dua lelaki yang melanggan pelacur yang kononnya buat pertama kali akhirnya membawa padah apabila dicekup dalam serbuan polis di sebuah hotel di Taman Melaka Raya.

Lebih malang nasib diorang tu bertimpa-timpa kedua-dua lelaki berusia 28 tahun tu tak keruan  bila dapat tau perempuan  dilanggan diorang mengakui positif HIV pula. KASIHAN!!!

Menurut salah seorang lelaki tu, diorang melanggan dua pelacur dikenali menerusi aplikasi WeChat,  menawarkan perkhidmatan tu dengan bayaran RM150. Dapat ‘service murah’ tapi nak menanggung sakit yang tak ada ubat tu seumur hidup. Tu makannya langgar perintah Allah!

“Saya sumpah takkan langgan lagi. Ini kali pertama cuba tak sangka pula polis serbu. Nak-nak pulak dia mengaku ada HIV. Lepas ni saya memang kena buat pemeriksaan di hospital,” katanya.

Menurut  Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri Asisten Komisioner Kamaluddin Kassim, kedua-dua lelaki tu dibawa ke Balai Polis Banda Hilir dan dilepaskan selepas keterangan diambil.

“Serbuan di apartmen tingkat dua hotel itu dilakukan sepasukan anggota dari Bahagian Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) selepas melakukan penyamaran dan intipan bermula jam 6.30 petang.

“Dua lelaki tersebut dicekup bersama dua wanita Thailand berusia 28 dan 30 tahun dan hasil pemeriksaan kita menemui beberapa peralatan untuk melakukan aktiviti tidak bermoral termasuk 20 kondom dan dua gel pelincir,” kata Kamaluddin Kassim.

Hidup ni ibarat roda so penuhi hidup korang dengan buat benda yang berfaedah. Jauh dari benda haram, InsyaAllah hidup akan tenang selalu. Salah langkah macam dua mamat ni, nak menyesal pun dah tak ada guna lagi -sumber
Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

1 ulasan:

  1. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Anda Mempunyai MASALAH KEWANGAN ???

    Ingin Menjana DUIT PANTAS ???

    KLIK SINI ===> www.DuitPantas.xyz

    P/S: Peluang Keemasan Seperti Ini Jangan Dilepaskan!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    BalasPadam