Demi menjadi model Gadis bertudung ini sanggup gadaikan maruah



Alahaiii… Dah manis bertudung litup tu tapi tiba-tiba meroyan ‘selfie’ pakai baju renang sampai nampak lurah alat sulit baik punya dipertontonkan kepada orang ramai!

Muka comel dah tapi sayang pemikiran pendek! Inilah jadinya apabila anak-anak melayu kita semakin terlampau mengerjakan hal duniawi. Duit punya pasal, segala benda private pun sanggup dimuatnaik ke media sosial.

Menurut sumber, gadis yang seksi dan susuk badan yang mantop ni menggunakan nama Chaca_Lenora teringin benor nak jadi model terkenal. Kalau nak jadi model pun tak perlu kot nak 'promote' sampai macam tu sekali dik oii..

Kan elok je bertudung tu.., cuba je lah cari syarikat yang nak upah model tudung.. Rasanya kalau mintak kerja kat Fareeda pun boleh dapat ni.. Muka dah cantik tapi sayang ada sikit kerek terlampau dalam hati sampaikan sanggup berposing macam tu.. 




Alahai adik oiii.. Orang lain pun jadi model jugak tapi taklah sampai hampir bogel macam tu.. Ini bukan negara mat salleh yang sesuka hati je nak bogel sini sana ye.. Hanya kerana taksub nak jadi model sanggup tayang badan dah macam berbogel kat orang ramai, lepas harap insaf-insaf la ye.

Kepada ibu bapa diluar sana tu pantau anak-anak tu baik-baik sebelum diorang tersimpang jauh dari ajaran agama.. Kadang-kadang tu, tak boleh jugak nak salahkan mak bapak sebab semua dah diajar baik dari segi agama mahupun dunia..

Mungkin dah nasib kot anak tu nak jadi kurang ajar kan sampai sanggup menggadai maruah diri hanya kerana nak cepat senang!! Tak tahulahhh..!sumber
Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

1 ulasan:

  1. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Anda Mempunyai MASALAH KEWANGAN ???

    Ingin Menjana DUIT PANTAS ???

    KLIK SINI ===> www.DuitPantas.xyz

    P/S: Peluang Keemasan Seperti Ini Jangan Dilepaskan!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    BalasPadam